Re: EUG, endometriose, verklevingen, en we willen zo graag een kindje: wie kan mij even oppeppen? dr Van der Slikke?
From: Alma (anonymous@obgyn.net)
Fri Oct 10 17:49:23 2003
- Messages sorted by: [ date ][ thread ][ subject ][ author ]
- Next message: Linda: "Wat is endometriose eigenlijk precies?"
- Previous message: Paula: "Re: Vroege miskraam of zwanger,ik weet echt niet meer wat ik denken moet???"
- In reply to: Hans van der Slikke: "Re: EUG, endometriose, verklevingen, en we willen zo graag een kindje: wie kan mij even oppeppen? dr Van der Slikke?"
- Next in thread: Sophie: "Re: EUG, endometriose, verklevingen, en we willen zo graag een kindje: wie kan mij even oppeppen? dr Van der Slikke?"
- Reply: Sophie: "Re: EUG, endometriose, verklevingen, en we willen zo graag een kindje: wie kan mij even oppeppen? dr Van der Slikke?"
Hallo
Ik kan je niet oppeppen denk ik, want ik ben zelf ook nog mijn Eug aan
het verwerken (na veel jaren en behandelingen eindelijk zwanger en dan
geopereerd voor een Eug), maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en
vooral ook beterschap. Probeer maar van die mooie bloemen en de mensen
om je heen te genieten. Ik weet dat ik daar veel steun aan had en heb.
Wat ik je ook kan aanraden, is om je aan te melden bij de maillijst van
de patiéntenvereniging Freya. Er is een speciale lijst voor Eug. Ik
heb daar ook goed mijn verhaal kunnen doen en iedereen begrijpt wat je
doormaakt.
Het beste gewenst van Alma
- Next message: Linda: "Wat is endometriose eigenlijk precies?"
- Previous message: Paula: "Re: Vroege miskraam of zwanger,ik weet echt niet meer wat ik denken moet???"
- In reply to: Hans van der Slikke: "Re: EUG, endometriose, verklevingen, en we willen zo graag een kindje: wie kan mij even oppeppen? dr Van der Slikke?"
- Next in thread: Sophie: "Re: EUG, endometriose, verklevingen, en we willen zo graag een kindje: wie kan mij even oppeppen? dr Van der Slikke?"
- Reply: Sophie: "Re: EUG, endometriose, verklevingen, en we willen zo graag een kindje: wie kan mij even oppeppen? dr Van der Slikke?"
gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 16:17:48 2009
|
|