search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: veel bloedverlies

From: Alexandra (anonymous@obgyn.net)
Thu Oct 2 02:00:07 2003

Zo zie je maar hoe het van de arts afhangt Claudia, tegen mij zei de gyn toen (en dat zei later ook Dr. vd Slikke) dat bloedverlies zo vroeg in de zwangerschap eigenlijk nog niet van een voorliggende placenta kon komen. Ik ben in ieder geval blij dat het bij jou bij een doodsschrik is gebleven en ik hoop dat dat ook voor Diana geldt!

--
Alexandra

At Wed, 1 Oct 2003, Claudia wrote: > >Bloedverlies met 13 weken zwangerschap kan wel komen door een voor -of >laagliggende placenta. >Ik heb zelf met 11 weken een heftige bloeding gehad en alles was goed met de >kinderen. >Met 13 weken zwangerschap kreeg ik een nog heftigere bloeding (maandverband >werkte niet meer, alles zat onder het bloed in het ziekenhuis). >De volgende ochtend bleek op de echo dat ik een laagliggende placenta had >wat die bloedingen veroorzaakte. >Inmiddels ben ik (morgen) 32 weken zwanger van een tweeling en sinds die 13e >week heb ik geen bloedingen meer gehad. Ik zelf ga er dus vanuit dat de >placenta verschoven is en niet meer voor de uitgang ligt. >Wel moest ik plat blijven liggen zolang ik die bloedingen had. Zodra het >overgegaan was in oud bloed (dus bruin) en aanzienlijk minder, mocht ik weer >lopen, mits ik het rustig aan zou doen. > >Verder kun je inderdaad geen garanties geven. Een bloeding kan zoveel >betekenen helaas. Maar ik ben het met je eens dat een gesloten >baarmoedermond en vooral het feit dat het kindje het goed lijkt te doen al >een gunstig teken is. > >Hoe is het nu inmiddels met je, Diana? >Nog steeds bloedingen of is dat alweer over? >Sterkte, succes en ik hoop dat je nog eens iets laat horen. > >Groetjes Claudia > >> Diana, ik heb even geaarzeld of ik wel zou antwoorden omdat ik bij twee >> zwangerschappen steeds bloedverlies heb gehad. De een resulteerde in >> een gezonde dochter, daar kwam het bloedverlies door een voorliggende >> placenta. Maar daar begon het bloedverlies pas met de 23e week, >> bloedverlies in week 13 kan daar nog niet door komen, maar er zijn >> natuurlijk allerlei onschuldige oorzaken van bloedverlies.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 16:17:47 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com