search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: veel bloedverlies

From: Alexandra (anonymous@obgyn.net)
Wed Oct 1 04:53:33 2003

Diana, ik heb even geaarzeld of ik wel zou antwoorden omdat ik bij twee zwangerschappen steeds bloedverlies heb gehad. De een resulteerde in een gezonde dochter, daar kwam het bloedverlies door een voorliggende placenta. Maar daar begon het bloedverlies pas met de 23e week, bloedverlies in week 13 kan daar nog niet door komen, maar er zijn natuurlijk allerlei onschuldige oorzaken van bloedverlies. Bij mijn tweede zwangerschap (een tweeling) verloor ik rond de 12 weken opeens een enorme plas bloed. (tot op de enkels doorweekt) In het ziekenhuis bleek alles in orde met de kindjes en de baarmoedermond en ik werd naar huis gestuurd met de woorden dat het 50/50 was: dreigende miskraam of gewoon bloedverlies met onbekende oorzaak. De kindjes zijn toen nog drie weken doorgegroeid maar helaas wel overleden. De bevalling is later die week opgewekt. Ik weet dat dit niet het soort ervaring is waar je op zit te wachten. Je wilt natuurlijk garanties en die zijn er helaas niet. Maar het is natuurlijk wel zo dat de gesloten baarmoedermond en de hartactiviteit OP ZICH gunstige tekens zijn. Ik hoop echt heel erg voor je dat het allemaal goed blijft gaan, en dat je over een goed half jaar je gezonde kindje kunt vasthouden. Wanneer mag je terug voor een volgende controle? Ik leef met je mee, het is hartstikke spannend en eng natuurlijk. Heel veel sterkte ermee!

--
Alexandra

At Sun, 28 Sep 2003, diana wrote: > >Ik ben nu bijna 13 wkn zwanger en ik ben sinds vorige week zaterdag >steeds aan het vloeien van een beetje tot echt redelijk veel, 3 >maandverbandjes vol en ik voelde het gewoon lopen. >ik ben zaterdag ook naar het ziekenhuis geweest en daar kunnen ze >eigenlijk niets ontdekken, het kindje ziet er gezond uit en de >baarmoedermond is nog gesloten.ze denken dat dit gewoon erbij hoort en >dat ik dit nog wel veel vaker zal krijgen maar ik maak me best zorgen om >de gezondheid van mijn kindje. >zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt en hoe is het toen >gegaan. >oja ik ben sinds vorige week donderdag begonnen met insuline spuiten >voor mijn diabetes type 2. > >alvast bedankt diana

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:44:59 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com