search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Miskraam of vroege menstruatie?

From: Helen (anonymous@obgyn.net)
Mon Sep 29 06:05:26 2003

Hallo,

Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil en heb daarna 2 'normale' menstruaties gehad. 2,5 week gelden was ik 2 dagen overtijd, zwangerschapstest gedaan maar die was negatief. De volgende dag werd ik ongesteld. Ik was een paar dagen licht ongesteld, wel minder dan de vorige keren. Nu, 2,5 week later, begin ik ineens te vloeien, het begon gisteravond met buikpijn, een spoortje bloed, niet veel bijzonders. Vanmorgen bij het opstaan verloor ik ineens behoorlijk wat bloed, wel helder maar wel veel meer als bij een normale menstruatie. Er zaten ook wat stolsels bij. Na een paar uur verloor ik weer ineens aardig wat bloed, tussendoor heel iets. Dit lijkt dus helemaal niet op een normale menstruatie, het is ook te vroeg, het is pas 19 dagen gelden dat mijn laatste menstruatie begon. Zou het ook een miskraam kunnen zijn? Of ben ik nu gewoon heftig ongesteld, misschien nog wat ontregeld na het stoppen met de pil? Ik hoop dat iemand een antwoord heeft. Groeten, Helen

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:44:34 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com