search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Miskramen en Russische technologie

From: Danny (anonymous@obgyn.net)
Sun Aug 31 09:25:15 2003

Wij hebben nu helaas 2 keer vrij kort achter elkaar een miskraam moeten meemaken. Dat is vervelend, heel vervelend. Niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk. Mijn vrouw komt uit de Oekraine en zij heeft het nu wel ver gehad met de medici hier in Nederland. Ik begin haar toch wel te geloven, omdat eigenlijk niemand naar je luistert en alleen maar denkt aan die paar euro voor het bezoek dat je hebt gebracht.

Er blijken namelijk wel methoden te zijn om miskramen tijdig te herkennen en bij een gezonde zwangerschap de voortgang van een zwangerschap door te laten zetten.

Zo kun je bij een beginnend bloedverlies nog tijdig ingrijpen in plaats van af te wachten wanneer het geheel afkomt. Door deze informatie dat de vrucht wel nog te redden had kunnen zijn, komt de psychische klap nog harder aan.

Doktoren doen hier dan ook niets, echt niets. Ze kijken even met een echoscoop zeggen of het wel of niet goed is en sturen je weer weg. Als je vraagt om een onderzoek moet je al smeken. Vragen wat er voor een middelen zijn om de baarmoeder een handje te helpen door baarmoeder versterkende middelen te krijgen kennen ze niet. We kregen pas nog te horen: Als het bloeden begint is het einde nabij. Dat is dus helemaal niet waar, want het kan dus wel nog gered worden!!!!!

Nou zie ik op internet dat er wel degelijk iets verkrijgbaar is en nog wel bij Kruidvat. Framboosblad. Dus er zal gegarandeerd meer moeten zijn als alleen een blad van een framboos.

Wie weet hier meer van en wie wilt ons helpen zoeken??

Groeten Danny en Yulia

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sat Aug 2 05:20:15 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com