search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

zeer vroegtijdige weeën

From: Jacqueline (anonymous@obgyn.net)
Sat Aug 30 04:22:21 2003

Ik ben nu 19 weken zwanger (eerste zwangerschap) en heb net twee dagen in het ziekenhuis gelegen wegens vroegtijdige weeën. Ik heb vijf myomen aan de buitenzijden van mijn baarmoeder en deze begonnen pijnklachten te geven, tenminste ik neem aan dat de pijn hiervan afkomstig was. Via een ctg was te zien dat mijn baarmoeder om de drie minuten samentrok. Er was geen ontsluiting, geen vocht- of bloedverlies. Ik heb een weeënremmer (zetpil) gekregen en deze begon eindelijk na 1,5 uur te werken gelukkig. Ik ben twee dagen ter observatie in het ziekenhuis gebleven, maar de samentrekkingen zijn gelukkig weggebleven en ook de pijn is weg. Wel voel ik soms mijn buik strak worden bij een enige inspanning. Pas eind volgende week kan ik mijn eigen gyneacoloog spreken. Wel heb ik het advies gekregen om rustig aan te doen, maar wat houdt dat precies in? Wat is rustig aan doen? Ik doe geen zwaar lichamelijk (huishoudelijk) werk, maar ga wel vijf dagen per week naar mijn werk (hele dagen) in A'dam vanaf Den Bosch met de trein. Daar heb ik een voornamelijk zittende functie. Is dit ook te zwaar? Wat kan ik verder nog verwachten in de komende maanden van mijn zwangerschap?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:44:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com