search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: IUI poging wel of niet doorlaten gaan na kijkoperatie

From: Hilda (anonymous@obgyn.net)
Sat Aug 30 03:50:22 2003

De kijkoperatie is een hysteroscopie onder plaatselijke verdoving. Bedankt voor u antwoord alvast,

--
Hilda

At Fri, 29 Aug 2003, Hans van der Slikke wrote: > >>>Ik moet vrijdag voor een eicelmeting en zit dan op dag 8. >>>Dinsdag moet ik voor een kijkoperatie om te zien hoe het slijmvlies van >>>binnen in. Dit is dan dag 11.Waarschijnlijk heb ik dan op dag 12 de >>>inseminatie, want dat had ik de vorige keer ook. Dag 10 een injectie >>>met pregnyl en dag 12 de inseminatie, maar mijn angst is nu kan en mag >>>dit wel dan na de kijkoperatie als nog de inseminatie. >>>Mijn slijmvlies is aangetast door verklevingen maar wat kan er eventueel >>>mis gaan als er wel wordt geinsemineerd? Kunnen er dan bv ontstekingen >>>ontstaan? >>>Het is juist de bedoeling van die arts om wel de poging door te zetten, >>>maar ik weet niet of hij weet dat dat al de dag erna is? >>> >Is de kijkoperatie een laparoscopie of hysteroscopie? > >-- >Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog >VU medisch centrum >Amsterdam. >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:44:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com