search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

premarin

From: ella (anonymous@obgyn.net)
Fri Aug 29 05:22:59 2003

--Boundary_(ID_hD1eCTFwH4csr2vIs8Nc0g) Content-type: text/plain; charset=iso-8859-1 Content-transfer-encoding: 7BIT

Goedemorgen,

Ook ik slik Premarin (0,625 mg)sinds vier maanden voor overgansverschijnselen. Ik ben 50 jaar en mijn baarmoeder is sinds 1989 verwijderd. Mijn huisarts is geen voorstander van hormonen voorschrijven voor de overgang, ik heb echt gezeurd om iets te krijgen voor de klachten. En het helpt; ik heb nergens meer last van. Geweldig dus maar......u zult ook de publicaties gezien hebben over borstkanker, wat mede veroorzaakt kan worden door langdurig hormoongebruik. Ik slik dit dus nog maar net en ik ben dus bang.Mijn huisarts zal alleen maar beamen dat het niet goed is om hormoonsupplematie te gebruiken. Maar ik voel me er zo geweldig bij en het leven is weer een stuk aangenamer!! Is er nu niet wat anders wat ook helpt en minder gevaar oplevert? Ik zeg het bijna tegen niemand dat ik hormonen slik want dan ben je zelf zo stom dat je zo'n risico wilt lopen op borstkanker. Kunt u me misschien helpen?

--Boundary_(ID_hD1eCTFwH4csr2vIs8Nc0g) Content-type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-transfer-encoding: 7BIT

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

Goedemorgen,

Ook ik slik Premarin (0,625 mg)sinds vier maanden voor overgansverschijnselen. Ik ben 50 jaar en mijn baarmoeder is sinds 1989 verwijderd. Mijn huisarts is geen voorstander van hormonen voorschrijven voor de overgang, ik heb echt gezeurd om iets te krijgen voor de klachten. En het helpt; ik heb nergens meer last van. Geweldig dus maar......u zult ook de publicaties gezien hebben over borstkanker, wat mede veroorzaakt kan worden door langdurig hormoongebruik. Ik slik dit dus nog maar net en ik ben dus bang.Mijn huisarts zal alleen maar beamen dat het niet goed is om hormoonsupplematie te gebruiken. Maar ik voel me er zo geweldig bij en het leven is weer een stuk aangenamer!!  Is er nu niet wat anders wat ook helpt en minder gevaar oplevert? Ik zeg het bijna tegen niemand dat ik hormonen slik want dan ben je zelf zo stom dat je zo'n risico wilt lopen op borstkanker. Kunt u me misschien helpen?

--Boundary_(ID_hD1eCTFwH4csr2vIs8Nc0g)--

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Sep 2 05:39:05 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com