search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

uterus wanden verkleeft,vraag aan de dokter!!

From: corien (anonymous@obgyn.net)
Fri Aug 29 03:23:24 2003

Hallo,om een lang verhaal kort te maken, ik heb op 11 en 25 april een curretage ondergaan, (na een zwangersschap van 14 weken),een baarmoederontsteking gehad, daarna nog een tweede infectie veroorzaakt door de klepsiella pneumoniae bacterie,10 juni was mijn laatste menstruatie, ben niet zwanger,heb tien dagen primolut N geslikt, menstruatie bleef weg, nu zijn waarsschijnlijk mijn baarmoeder wanden verkleeft, nu mijn vraag:Hoe lang duurt zo,n operatie, kun je daarna weer zwanger worden,ik hoop op een antwoord want ik hoef pas over drie weken weer naar het ziekenhuis. Alvast bedankt!! Corien (als er mensen zijn dit dit ook hebben gehad...Ik hoor het graag!)

--
Hoi Sandra, ik zou zeker nog even er op aandringen dat er nog een echo gemaakt gaat worden, ik heb zelf een miskraam gehad en ben daarvoor gecurreteerd, maar helaas was er een stukje placenta achter gebleven en bleef ik ook vloeien, met als gevolg dat ik twee weken later met "spoed" ben opgenomen en nog een curretage moest ondergaan en een baarmoeder ontsteking daardoor heb opgelopen, ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en loop nog steeds te kwakkelen, dit kan voorkomen worden door een echo, dus ik zou zeker naar de huisarts gaan en je NIET weg laten sturen!! succes!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:44:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com