search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: dr van der silke aub( of advies van andere): Temperatuursverhoging begin cyclus?

From: Cecile (anonymous@obgyn.net)
Sun Jun 29 03:15:21 2003

Beste Jeanine, Daar kan de dokter toch geen antwoord op geven, of die temperatuursverhoging komt door de tarwekiemolie?? Het lijkt mij in elk geval onwaarschijnlijk. Wetenschappelijk gezien heeft die tarwekiemolie sowieso geen toegevoegde waarde, maar als je je er goed bij voelt, moet je het vooral blijven slikken.

Temperatuursverhoging kun je door duizend verschillende oorzaken krijgen. Misschien heb je een miniscule salmonella-infectie gehad vanwege het BBQ-en, heb je een verkoudheidje onder de leden, heb je slecht geslapen of intensief gesport. Dat heeft heus niet alleen met je cyclus te maken. Bovendien is het niet zo dat je elk begin van de cyclus exact dezelfde temperaturen hebt. Het enige is dat je na de eisprong een stijging moet zien.

Als je al een tijdje temperatuurt, weet je nu toch wanneer je eisprong ongeveer plaatsvindt ? Is dat elke maand rond dezelfde dag ? Dan zou ik, als ik jou was, maar eens stoppen met temperaturen. Het is zoveel gedoe en als je al weet wat je vruchtbare dag is, heeft het geen toegevoegde waarde meer. Je zou het ook eens kunnen checken met een ovulatietest (bv van Clearplan; wel duur, maar wel heel gemakkelijk !!).

Succes ermee !! Groeten, Cecile P.s. En zou je bij je volgende vraag een titel willen geven die met je vraag te maken heeft? Dat is namelijk gemakkelijk zoeken in het archief voor de mensen na jou met een vergelijkbare vraag.

t Sun, 29 Jun 2003, jeanine wrote: >
>daar op men vorige berichtje niet is gereageerd probeer ik het nogmaals.
>
>Op 20 juni ben ik ongesteld geworden.Normaal heb ik steeds een cyclus
>van 27-29 dagen en ik temperatuur.
>
>nu is het zo dat net voor men maandstonden men temperatuur naar beneden
>was gegaan,zoals elke maand.
>
>maar nu heb ik sinds cd 8 al terug een verhoogde temperatuur (de
>temperatuur is daar 36.8,zoals ik altijd heb na een eisprong)maar daar
>ik men maandstonden heb gehad tot en met cd5 is dit toch onmogelijk.?
>het is ook zo dat ik de dag voor de tempverhoging begonnen met
>tarwekiemolie???maar het lijkt me sterk dat hier die verhoging aan te
>wijten is???(als dat zo is dan stop ik daar onmiddelijk mee)
>
>heeft iemand advies voor mij aub?
>jeanine

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:38:59 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com