search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Temp verhoging door progestan? en: te vroeg getest?

From: Niempje (anonymous@obgyn.net)
Sat Jun 28 10:24:57 2003

Beste dokter v.d Slikke,

Momenteel zit ik op dag 13 na de punctie en dag 10 na de teruplaatsing (IVF). Aanstaande maandag mijn niet ongi dag. Ik gebruik 3x daags twee capsules progestan. Heb ondertussen vanochtend al "stiekem" (dom misschien maar ja) getest en de test was hartstikke negatief. Ook ben ik elke dag trouw mijn temp. aan het bijhouden in de hoop hier natuurlijk iets uit op te maken (zwanger??? ondanks nega. test???). Mijn temp ligt nu steeds gemiddeld rond 37,0 (mondthermometer). Voor mijn doen vond ik dat al erg hoog. Dus ik putte hier een beetje hoop uit en dacht misschien dat ik te vroeg zou hebben getest. Nu lees ik dus net in het archief dat progestan deze temp verhoging kan veroorzaken. Nu is mijn vraag dus: heeft het uberhaupt wel zin om mijn temp bij te houden. En wanneer is na IVF via een thuistest aan te tonen dat je zwanger bent? Donderdag, als ik niet ongi ben, wordt er in het ziekenhuis een bloedtest genomen. Zou het kunnen zijn dat ik te vroeg getest heb, of is dat echt uitgesloten?

Alvast bedankt voor uw antwoord.

--
Niempje

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:38:59 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com