search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: HSG TIPS

From: Alexandra (anonymous@obgyn.net)
Thu Jun 26 06:20:40 2003

Goede tips, alleen dat "wees niet bang voor pijn" kun je niet zomaar zeggen. Bij sommige vrouwen doet het WEL pijn. Ik heb hem onder narcose gehad omdat er tegelijk een laparoscopie werd gedaan maar mijn vriendin heeft echt veel pijn gehad. Overigens houden mijn "flinke menstruatiekrampen" me ook twee dagen in bed. Iedere vrouw is anders dus dat het jou (gelukkig) niet echt pijn heeft gedaan zegt niks over een ander. Maar ontspannend en relativeren helpt altijd! Succes met bijkomen ervan en hopelijk was de uitslag goed!

--
Alexandra

At Thu, 26 Jun 2003, Miek wrote: > >Enkele Tips voor als je een HSG krijgt. > >*probeer , als je met je benen in de leggers ligt een paar keer diep te >zuchten en te ontspannen. > >*Wees NIET bang voor pijn, het is enkel gevoelig en vervelend maar echte >pijn is anders. (denk aan flinke menstruatiekrampen) > >*Het duurt maar even, denk er aan dat je binnen een uur buiten staat. > >Als laatste, het valt echt mee, ik heb hem een 1.5 uur geleden gehad en >voel me wat weeïg maar dat is alles. > >SUCCES!!! > >-- >Miek >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Dec 2 05:23:55 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com