search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: kwaaltje op ww 9 van iui

From: Alexandra (anonymous@obgyn.net)
Tue Apr 29 08:00:09 2003

Hoi Ingrid,

Op dag 9 na de IUI kun je in principe inderdaad best zwangerschapsverschijnselen hebben maar het kunnen ook de normale verschijnselen zijn die nou eenmaal bij de cyclus horen. Je kunt de gyn wel bellen maar die zal ook zeggen dat je moet afwachten, hoe moeilijk dat ook is. Ik zit nu zelf aan de 4e IUI behandeling (nummer 3 is gelukt maar helaas niet uitgedragen) en ik voelde me eigenlijk tijdens de "wachtweken" elke keer precies zo als jij nu, of ik nou zwanger was of niet..... er zit echt niks anders op dan afwachten..... Sterkte!

--
Alexandra

> >Hoi, > >Ik heb iui gehad en zit nu op ww 9 , nu heb ik al een paar dagen een >opgeblazen gevoel in mijn buik. Gevoelige borsten. En ben sinds >vandaag met flagen misselijk. is dit normaal bij iui? kan het nog komen >door profasi? of kunnen dit zwangerschapverschijnselen zijn? >Ik vraag mij af of ik nu de gyn moet bellen of gewoon moet afwachten >totdat ik mag testen. > >BEdankt voor uw antwoord Ingrid

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:38:13 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com