search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Twee weken over tijd

From: Hans van der Slikke (anonymous@obgyn.net)
Mon Apr 28 11:29:09 2003

>Ik ben op 15 januari 2003 gecurreteerd na een missed abortion. Hierna op 16 februari en 16 maart ongesteld geworden. Na 16 maart nog wel een enkele keer slijmerig bloed verloren (twee maal, erg weinig, het maandverband werd er niet vies van.) Vandaag nog steeds niet ongesteld. In de afgelopen twee weken heb ik vier testen gedaan. Die waren allemaal negatief.
>Een van die testen is bij de huisarts gedaan. Volgens haar moet ik door blijven testen elke week en pas weer langs komen als ik buikpijn krijg. Ik voel me ook niet zwanger (vorige keer wist ik meteen dat ik zwanger was, al een week voordat ik ongesteld moest worden. Wel heb ik regelmatig (dagelijks) last van het zuur.
>Misschien is het op zich niets vreemds, toch voel ik me niet erg gerust. Is dit inderdaad normaal of zijn er dingen-symptomen waar ik op moet gaan letten?
>

Door te gaan temperaturen kan je er echter komen of dit soort minimale bloedinkjes inderdaad een menstruatie zijn. Ook kan je daarmee een aantal zs testen besparen

--
Dr J.W. van der Slikke
Gynaecoloog, verbonden aan het VU medisch centrum te Amsterdam.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:42:50 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com