search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Orgametril. Goed voorbehoudsmiddel?/ Langdurig gebruik?

From: Claudia (anonymous@obgyn.net)
Mon Mar 31 07:49:53 2003

Weet je dat een condoom minder betrouwbaar is dan andere vormen van anticonceptie??? Weet je dat "voor het zingen de kerk uit" dan misschien wel een natuurlijke manier is, maar absoluut GEEN veilig manier van anticonceptie??? Als je echt geen kind wil, zou je je of moeten laten steriliseren of algehele onthouding............. Sorry, maar wie zit daar (buiten bepaalde geloofsovertuigingen) tegenwoordig nog op te wachten? Ik niet in ieder geval, en ik denk dat er een heleboel het eens zijn met me.

Kanker kun je ook ontwikkelen op een andere manier. Kanker kun je ook krijgen door bepaalde slechte levensgewoonten. Kanker kan ook erfelijk zijn. Kanker kun je ook krijgen door chemische produkten. Ieder mens draagt kankercellen bij zich, alleen bij de 1 komen deze tot ontwikkeling en bij andere niet.

Ik ben nu 28, ben bijna 6 weken zwanger van onze 2e. Over een paar jaar, rond mijn 34e, zal door ons de beslissing genomen worden of wij nog een derde willen. Als ik uit moet gaan van jouw woorden, dan moeten mijn vriend en ik dus 5 jaar lang condooms gebruiken (terwijl ik allergisch ben voor latex), "voor het zingen de kerk uit", met de kans dat nummer 3 zich al veel eerder zal aankondigen, of dan maar 5 jaar lang geen sex hebben??? Sorry, maar dat gaat mij te ver.

Laat dit alsjeblieft ieders eigen keuze zijn..................al dan niet met het risico van welke ziekte dan ook. En de kans op trombose bij pilgebruikers zal altijd nog iets hoger liggen dan kanker.

Als jij een ontsteking hebt, een bepaalde infectie of wat dan ook, waarbij medicijnen de enige manier zijn om je weer te genezen........laat jij die dan ook links liggen en laat je de natuur haar gang gaan dan?

Groetjes, Claudia

> WAW!!! weten jullie hoe ongezond het is om hormoonremmende producten te
> nemen???
> nu lijkt alles misschien nog ok - maar binnen 5 jaar kunnen jullie een
> terminaal kankergezwel ontwikkelen!!
> amai....
> waarom zeggen klassieke dokters daar niets van - het is allemaal gezond
> en ok...zeggen ze...
> ongelooflijk wat ze de vrouwen aandoen de dag van vandaag...
> ik raad iedereen aan om GEEN produkten meer te nemen
> probeer condoom (vrouw/man) en de natuurlijke manier om niet zwanger te
> worden!!
> alles wat niet aangemaakt wordt door het lichaam PAST ER NIET!!!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:42:35 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com