search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

cyste eierstok

From: Ingrid (anonymous@obgyn.net)
Fri Mar 28 13:48:56 2003

sinds 4 jaar gebruik ik de pil. Sinds drie jaar heb ik met tussenpozen tussentijdsbloedverlies. 2,5 jaar geleden is een vaginale echo gemaakt; baarmoederslijmvlies was te dik en had een cyste bij mijn eierstok. Volgens de huisarts was er niets aan de hand. In mijn familie komt erfelijke dikke darmkanker voor, wat gerelateerd is aan baarmoederkanker. Bij mijn oma en moeder is op vrij jonge leeftijd de baarmoeder verwijderd ivm vleesbomen en baarmoederkanker. Mijn vorige huisarts heeft een uitstrijkje gedaan nadat ik weer klachten had en een zwaardere pil voorgeschreven. Nu kom ik erachter dat t uitstrijkje voor baarmoederHALSkanker is, waar ik dus helemaal geen verhoogde kans op heb.... Van de week naar nieuwe gynaecoloog gegaan. Heeft inwendig onderzoek gedaan en een vaginale echo. Ditmaal was mn baarmoederslijmvlies te dun en zat die cyste (2,5 cm helder zwart te zien op de echo) er nog/weer. Ook hij schreef weer een andere pil voor. Intussen voel ik me niet meer serieus genomen; is er nu wel iets aande hand of niet? Ik heb de kankerbestrijding gebeld met dit verhaal en hen leek t slim om de cyste verder te onderzoeken, de gyn vindt dit niet nodig. Heeft iemand van jullie misschien tips/ervaringen?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:42:35 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com