search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Aan dr. van der Slikke (nog een keer, graag antwoord a.u.b.)

From: Petra (anonymous@obgyn.net)
Thu Feb 27 14:44:49 2003

Dr. van der Slikke,

Nogmaals bedankt voor uw antwoord. Ik trek me voorlopig even terug van dit forum. Ik ben blij dat ik mijn verhaal hier kwijt heb gekund tijdens een moeilijke periode in mijn leven.

Ik hoop dat ik een flinke poos geen gebruik hoef te maken van dit medium.

U verricht in ieder geval goed werk met de hulp die u aanbied!

Met vriendelijke groet,

--
Petra

At Thu, 27 Feb 2003, Hans van der Slikke wrote: > >>>1.Wat kan ik doen om de kans op verzakkingen (later) zo klein mogelijk >>>te maken? >>> >Weinig. >1. De eerste weken na een operatie geen zware dingen tillen (zwaarder >dan 5 kg bedoel ik) >2. zorgen voor een goed functionerende bekkenbodem. Als je hierover >twijfelt kan het nuttig zijn een paar sessies bij een daartoe speciaal >opgeleide fysio te volgen. >>> >>>Kan ik iets doen om te zorgen dat die verklevingen niet te ernstig >>>worden? Ik zelf dacht aan buikspieroefeningen. >>> >NietS... Buikspieroefeningen zijn natuurlijk prima, maar dan vooral >voor de buikwand, niet tegen verkelvingen IN de buik. >> >>Mijn gynaecoloog belde me afgelopen vrijdag op om te vertellen dat de >>uitslag van de pa binnen was: er was geen Adenomyose te zien >> >Nou ja: het littekengedoe (¨cement¨9 zal wel verklaring voldoende >zijn... > >-- >Dr J.W. van der Slikke >Gynaecoloog, verbonden aan het VU medisch centrum te Amsterdam. >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:24:17 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com