search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

baarmoederslijmvlies?of iets anders?

From: Mertaz (anonymous@obgyn.net)
Sun Feb 2 05:14:25 2003

-------------------------------------------------------------------------------- Hallo --------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------- Ik had een vraagje aan U,Ik heb op 13 december 2002 mijn eerste IUI gehad...Op de 27 december mocht ik testen als ik nog niet ongesteld was , dus ik heb getest(was nog niet ongesteld).... was Positief, tegen de avond begon ik bloedverlies te krijgen en heb ik de volgende dag de arts gebeld die zei dat ik pas op 3 januari terecht kon bij een plaatvervanger. dus ik ben daar naar toe gegaan. de " menstruatie" (zoals de gyn zei) was niet normaal . na twee dagen was het bloedverlies (wat minimaal was) weer voorbij(ook meer oud bloed) en geen menstruatie verschijnselen gehad geen buikpijn etc) op 3 januari was niets meer te zien en constateerde de arts dat ik een miskraam had gehad.... het was wachten op dag drie weer van mijn volgende menstruatie en voor een uitgangsecho om dan weer met de tweede IUI te beginnen. 29 Januarie begon ik weer te bloeden(menstruatie???) deze keer was ook niet mijn normale menstruatie. minimaal bloedverlies en meer bruin bloed dan zwart/rood . dag drie (gisteren dus) naar de gyn voor een uitgangsecho..... uitgangsecho zag er raar uit, er zat""iets" en mijn baarmoederslijm was 22 mm????(dus 2de IUI afgezegd) bloedverlies is nu ook weer voorbij ,de arts zei tegen me dat het een cyste kon zijn maar ook iets anders, wat weet ik niet want daar gaf hij geen antwoord op....maar dan kan mijn baarmoederslijm toch ook geen 22 mm zijn. Nu kan ik pas weer eind februarie terecht bij mijn eigen gyn maar mijn gevoel zegt dat het niet goed is , Ik heb ooit een buitenbaarmoedelijke zwanger schap gehad en dan zou je denken dat ze dan wat zorgvuldiger met patient een voorgeschiedenis met bbz zouden omgaan. Wat is hier aan de hand,Ben ondertussen bijna gek aan het worden Kunt u mij wat vertellen en mij wat richtlijnen geven,of wat over de dikte van een baarmoederslijm zou moeten zijn

--
bedankt  voor het beantwoorden ,

--
bedankt voor   het beantwoorden
Mertaz

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:25:37 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com