search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: zwanger en de pil

From: Petra (anonymous@obgyn.net)
Fri Jan 31 16:11:08 2003

Hoi Sanne,

Voor de zekerheid zou ik een test doen. Die kun morgen nog kopen en dan hoef je ook niet te lang in onzekerheid te zitten. Succes.. en zorg goed voor jezelf.

groetjes,

--
Petra

At Fri, 31 Jan 2003, Sanne wrote: > >hallo ik ben een meisje van 17 en ik ben nu zo'n 4 maanden aan de pil. >Ik ben een aantal weken geleden de pil vergeten in de 1e week, de >bijsluiter zei dat er niets aan de hand was, als ik 72 uur van tevoren >geen sex had gehad. Ik heb ongeveer 68 uur daarvoor sex gehad (dat was >dus in de stopweek). Ik ben gewoon verder gegaan met de pil. >In de laatste week van die strip ben ik nog een keer de pil vergeten. >Het advies was om gewoon verder te gaan met de strip en dan, zonder >stopweek, te beginnen aan een nieuwe strip. Dit heb ik gedaan, maar nu, >in de 2e week van die strip, verlies ik een beetje bloed. Het is een >beetje bruinig, het bloed wat je normaal op de laatste dagen van je >menstruatie heb. Hoe kan dit?? Kan het zijn dat ik zwanger ben??

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:42:07 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com