search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Navelstreng

From: Nicolette (anonymous@obgyn.net)
Sun Dec 29 09:37:41 2002

L.S.

Ik woon in China en ben nu 34 weken zwanger. Op 13 december en 27 december j.l. zijn echo's gemaakt omdat mijn placenta te laag ligt (lag in het begin van de zwangerschap op 18, is inmiddels omhooggekomen tot 39 terwijl 70 normaal schijnt te zijn). Dat verschijnsel begrijp ik. Wat ik echter niet begrijp is dat mijn Chinese arts mij vertelde dat de druk in mijn navelstreng te hoog is. Ik moest dit volgens haar zien als een tuinslang die dichtgeknepen wordt waardoor het kind niet voldoende voedsel en zuurstof binnenkrijgt. Mijn bloeddruk is echter goed (100-70) en de groei van het kind, de hartslag (134) en de bewegingen zijn volgens de arts eveneens normaal. Op 8 januari 2003 moet ik opnieuw een echo laten maken. Indien er dan nog geen verandering in de situatie is opgetreden moet ik opgenomen worden in het ziekenhuis. De dokter zegt echter dat ik me geen zorgen hoef te maken. Ik kan nergens uitgebreider informatie vinden over dit onderwerp. Kunt u mij wellicht verder helpen?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet, Nicolette Hetzler/Shanghai

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:25:07 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com