search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

endometriose

From: petra (anonymous@obgyn.net)
Sat Dec 28 05:10:38 2002

--Boundary_(ID_tl+wmZRkWETj4Cngki6m4A) Content-type: text/plain; charset=iso-8859-1 Content-transfer-encoding: 7BIT

Ik heb sinds 4 maanden endo ze hebben al een cyste van 5cm van mijn eierstok verwijderd word nu behandeld met hormonen (zoladex) heb alleen maar pijn in de buik en en onder in mijn rug heb een buik alsof ik zwanger ben ga heel moeilijk naar de wc moet vaak kleine beetjes plassen weet dat mijn baarmoeder verkleefd is en er een cyste achter zit de zoladex slaat nog niet aan ik heb sinds een week ook vreselijk pijnen in mij gewrichten (enkels polsen schouders) ik heb geen kinder wens wat zijn mijn rechten ivm de behandeling ik heb zelf het liefst dat ze alles verwijderen ben nu nergens toe in staat kan niet werken kan amper voor mijn dochterzorgen lopen gaat steeds moeilijker ik ben op ik weet het niet meer!!!! graag een reactie met mijn gynaecoloog kom ik niet verder weet niet wat te doen met vriendelijke groet mevr P Chaigneau

--Boundary_(ID_tl+wmZRkWETj4Cngki6m4A) Content-type: text/html; charset=iso-8859-1 Content-transfer-encoding: 7BIT

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

Ik heb sinds 4 maanden endo ze hebben al een cyste van 5cm van mijn eierstok verwijderd word nu behandeld met hormonen (zoladex)
heb alleen maar pijn in de buik en en onder in mijn rug heb een buik alsof ik zwanger ben ga heel moeilijk naar de wc moet vaak kleine beetjes plassen weet dat mijn baarmoeder verkleefd is en er een cyste achter zit de zoladex slaat nog niet aan ik heb sinds een week ook vreselijk pijnen in mij gewrichten  (enkels polsen schouders)
ik heb geen kinder wens wat zijn mijn rechten ivm de behandeling ik heb zelf het liefst dat ze alles verwijderen
ben nu nergens toe in staat kan niet werken kan amper voor mijn dochterzorgen lopen gaat steeds moeilijker ik ben op
ik weet het niet meer!!!!
graag een reactie met mijn  gynaecoloog kom ik niet verder weet niet wat te doen
met vriendelijke groet
mevr P Chaigneau
--Boundary_(ID_tl+wmZRkWETj4Cngki6m4A)--

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:41:50 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com