search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

microgynon 30

From: A.C. (anonymous@obgyn.net)
Fri Nov 29 06:36:47 2002

Langs deze weg wil ik uw mening hebben . Ik gebruikte marvelon, tijdens mijn gebruik had ik tussen door bloedingen. Ik moest van mijn huis arts over gaan naar microgynon 30. Het helpte een tijdje maar begon weer na 6 maanden. Dus over gegaan naar microgynon 50. Na enige tijd gebruik begon de bloeding weer. Druppeltje bij druppeltje. Ben ik bij de gynaecoloog geweest, na onderzoek bleek vleesboom te hebben. Gaf de mening van door langdurig gebruik en verhoging van de mg. heeft als bij werking op getreden. Dat de pil de oorzaak is van de vleesboom. Ik heb van meerdere vrouwen vernomen dat ze ook last hebben van microgynon, zoals bloedingen, stress, enz en dat ze zijn overgegaan naar andere pil soorten.

Mijn vraag is nu: zijn er nog meer vrouwen die de zelfde problemen hebben gehad of hebben. Of vrouwen die ervaring hebben gehad met deze pil? Ik heb er behoorlijk last mee. Sinds dat ik deze pil gebruik ben ik overdreven gestresst. Al zo'n 3 jaar. Ben nu echt van plan mee te stoppen en andere pil te gebruiken. Hopende op goede en positieve hulpzame antwoorden.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:36:56 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com