search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: essentiele hypertensie in de zwangerschap

From: Samarinde (anonymous@obgyn.net)
Wed Oct 30 15:18:40 2002

Lieve Witte,

volgens mij heeft dr. vd Slikke antwoord gegeven hier: http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/VROUWENGEZONDHEID.0210/0059.html misschien heb je het gemist? Is er inmiddels al nieuws in je situatie? Sterkte

--
Samarinde

At Wed, 30 Oct 2002, WitteVM wrote: > >Geachte Dr. Van der Slikke, > >Op 18 oktober heb ik u een vraag gesteld i.v.m. de dood van mijn >dochtertje. > >Omdat ik van u nog geen antwoord vond in het forum, neem ik aan dat u >het moeilijk vind om te antwoorden op het forum. > >Toch had ik graag een reactie van u gehad, al was het maar gewoon het >antwword dat u er geen reactie op wil geven, ik ben het toch al gewoon >om overal met mijn neus tegen de muur op te lopen! > >Ik hoop echt op een antwoord van U, of misschien van 1 van uw collega's. >Indien u het liever niet op het forum doet, dit is mijn email: >WitteVM@hotmail.com . Dank bij voorbaat. > >Ik moet wel zeggen dat ik deze site echt bewonder en dat ik vele vragen >mee zit te volgen, tot slot zou ik ook graag nog een kindje willen >hebben en heb ik terug 2 miskramen gehad na de geboorte van mijn >dochtertje (wat mijn eerste kindje is). Ik heb hier al veel geleerd! > >Beste groeten, Witte

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:41:29 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com