search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: buikspierbreuk

From: nicole (anonymous@obgyn.net)
Sun Oct 27 01:13:05 2002

misschien handig te vermelden hoever ik in de zwangerschap ben nu, namenlijk 17 weken inmiddels....

--
nicole

At Sun, 27 Oct 2002, nicole wrote: > >Goedendag, > >Ik heb een vraag aan diegene die mijn verhaal herkennen en/of diegene >die er op professioneel gebied mee te maken hebben gehad. > >Ik had sinds 2 weken erge pijn boven mijn navel, er was een bult die >zeer deed en of naar binnen/buiten kwam.. toch maar even langs de >huisarts geweest afgelopen maandag.. en wat blijkt nu.. ik heb een >buikspierbreuk.. oa mijn darmen zijn dus de bult die ik voel.. en het >moet geopereerd worden dmv een zware buikoperatie alleen dilemma.. juist >ja de zwangerschap.. de breuk zal alleen erger worden ivm het groeien >van de buik dus steeds meer pijn.. nu moet ik 31 okt bij de chirurg >zijn en bij de gyn en dan moeten hun overleggen wat ze kunnen doen want >het is een complicatie nu bij de zwangerschap..... > >mijn huisarts had het nooit meegemaakt in combinatie met een >zwangerschap, dus hij wist niet wat ze kunnen doen. opereren tijdens de >zwangerschap heeft de nodige risico's maar zorgt er wel voor dat ik van >de pijn af ben voordat het erger word. niet opereren zorgt voor ergere >pijn maar minder risico voor de uk, alleen de gevolgen van de breuk in >het vervolg van de zwangerschap zijn onduidelijk, bijv ivm persen... > >is er iemand hier die het zelf heeft meegemaakt of is er iemand hier die >mij de voordelen/nadelen kan aangeven bij opereren tijdens/na de >zwangerschap zodat ik de 31e niet geheel onwetend de afspraak heb en van >te voren al enigzins zelf kan gaan bedenken wat nou het beste zou kunnen >zijn en wat welke keuze voor welke gevolgen kan hebben ?? aangezien mijn >huisarts me geen info kon geven omdat hij het nooit heeft meegmaakt >tijdens een zwangerschap, ben ik dus naarstig op zoek naar alle info. > >alvast vriendelijk bedankt > >-- >nicole jansen >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:41:29 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com