search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Cyclus 'kwijt' na verwijderen Mirena

From: Miranda (anonymous@obgyn.net)
Thu Oct 24 14:27:47 2002

Op 24 september liet ik mijn Mirena-spiraal na iets meer dan een jaar verwijderen omdat ik graag weer zwanger wil worden. Dat was op de 15e dag in mijn cyclus (die was gestart op 9 september). Twee dagen later begon er een bloeding die uiteindelijk een dag of 8,9 duurde. Ik heb toen contact gehad met de vervangend huisarts, omdat ik voor mijn doen veel bloed verloor en ook stolsels. Volgens hem was mijn cyclus gewoon een beetje in de war. Daar maakte ik uit op dat ik dus weer een menstruatie had gekregen. Zou in principe kloppen, want tot nu toe heb ik ook geen menstruatie gehad. Ik ga er vanuit dat ik tijdens die 8,9 dagen niet zwanger ben geworden, hoewel ik toen wel eigenlijk in mijn vruchtbare dagen zat. Waar ik nu zo benieuwd naar ben is wanneer ik nu normaal gesproken weer een menstruatie zou moeten verwachten. Ongeveer 4 weken na het verwijderen van de Mirena (nu dus), of ongeveer 4 weken ná die bloeding (eind volgende week)? In het eerste geval zou ik deze week over tijd zijn/gaan en een zwangerschapstest kunnen doen, in het laatste geval zou het nog te vroeg zijn om te testen.

Misschien zou ik gewoon geduldig moeten afwachten, maaaaar...ik ben zo nieuwsgierig en ongeduldig. Er zijn namelijk wat symptomen die zowel op een menstruatie als op een zwangerschap kunnen duiden. Ik hoop dat er wat duidelijkheid te verschaffen valt. Alvast bedankt.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:36:42 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com