search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

bekkeninstabiliteit

From: Yolanda (anonymous@obgyn.net)
Tue Oct 15 13:53:16 2002

Vorig jaar september ben ik bevallen van een meisje van 2500 gram, niet heel groot dus, met ruim 37 weken is ze geboren. De bevalling ging heel snel maar het persen heeft meer dan 1 uur en een kwartier geduurd, het hoofdje heeft heel lang 'gestaan'. Ik had aan het eind van de zwangerscahp al last van mijn bekken maar na de bevalling kon ik niks meer. MIjn man heeft zware astma en ik wilde daarom ook perse borstvoeding gegeven en dat heb ik dan ook 7 maanden gedaan. Ik kon verder helemaal niks doen, ik loop vanaf na de borstvoeding bij een ostheopaat en het gaat de goede kant weer op. Ik ben niet meer aan de pil gegaan maar we vrijen veilig, ook doet dat nog veel pijn. Mijn bekken is redelijk goed maar rond de menstruatie is het vreselijk, ik denk er dan ook wel over om weer aan de pil te beginnen, maar goed nu heb ik gehoord dat misschien juist wel door pilgebruik bekkeninstabiliteit kan komen. Wat kan u mijn adviseren wel of niet aan de pil want die pijn rond de menstruatie is ook bijna niet te harden. En kan ik eventueel weer zwanger worden? De wens naar een tweede is er zeker maar wat zet ik op het spel, straks krijg ik weer last van mijn bekken. Heeft u misschien advies of iets waar ik info kan vinden.

--
Yolanda

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:41:29 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com