search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Rode hond / Rubella

From: Else (anonymous@obgyn.net)
Tue Aug 27 15:39:50 2002

Geachte heer Van der Slikke,

Ik word over ongeveer een maand 26 jaar en ben inmiddels vanaf juni jl. gestopt met de pil omdat ik graag zwanger wil worden. Nu weet ik alleen niet of ik ben ingeent tegen Rode hond. Ik heb het mijn moeder gevraagd maar die wist het zo niet. Ook heb ik gebeld naar mijn huisarts, maar de assistente zei dat ze dat toendertijd niet in de computer bijhielden en dat het een behoorlijke klus was om na te gaan of ik inderdaad was inggeent of niet. Ze heeft dit dan ook niet gedaan. Nu mijn vraag: moet ik nu naar het ziekenhuis om daar bloed te laten prikken en dit laten onderzoeken of kan ik er gezien mijn leeftijd standaard vanuit gaan dat ik ben ingeent? Verder vroeg ik me af dat als ik toch heen zou gaan om bloed te prikken, het gelijk op allerlei andere zaken die van belang zijn als je zwanger wilt worden getest moet worden (bijv toxoplas...huppeldepup?)? Moet ik dat vragen / aangeven? Of gebeurt dat dan automatisch als ik meld dat het tbv zwanger worden is?

Bedankt voor uw tijd en antwoord!

Mvg, Else

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:41:12 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com