search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

zelfinsiminatie

From: auk (anonymous@obgyn.net)
Mon Jul 1 07:12:40 2002

Ik heb een nogal afwijkende vraag. Sinds 1 1/2 jaar zijn mijn vriendin en ik bezig om zwanger te worden. Mijn broer wordt de vader als alles goed gaat. Wij zijn al in behandeling in het ziekenhuis, maar daar kunnen ze weinig voor ons doen omdat er geen vruchtbaarheidsproblemen zijn. Nu is het zo dat mensen erg hard kunnen oordelen als het om een lesbische relatie gaat, maar in ons geval speelt de leeftijd ook een grote rol. Mijn vriendin is 40 jaar. Ze heeft een dochter van 20. Onze omgeving vind dat wij ons erbij neer moeten leggen, maar wij hebben alledrie zo`n grote kinderwens dat het erg moeilijk wordt om dit af te sluiten. Tot nu toe hebben wij binnen een kwartier geinsimineerd. Ook hebben wij 2 dagen voor de eisprong en op de dag zelf geinsimineerd. 2 keer is er een zwangerschap ontstaan, maar in een heel vroeg stadium spontaan afgebroken. Wij insimineren met een spuitje. Nu is mijn vraag of er een betere methode is die meer kans van slagen heeft want de tijd begint nu toch wel te dringen.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Dec 2 05:21:08 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com