search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Nogmaals een vraag over het risico van een zwangerschap bij het gebruik van een spiraaltje

From: Nathalie (anonymous@obgyn.net)
Sat Jun 29 19:07:24 2002

Hallo,

Ik had al eerder de vraag gesteld wat de risico's zijn tijdens het gebruik van een koperspiraaltje zwanger te worden en ik onzeker was over de "verschijnselen" die ik heb. Ik kan het onderwerp op de site waar u naar verwijst niet terugvinden. Ik weet inmiddels dat ik de Multiload CU375 heb. Ik had 23 of 24 juni ongesteld moeten worden, 28 juni had ik wat kramp en wat roze/rood slijmverlies, wat allebei weer verdween. 29 juni idem. Even kramp in mijn buik en wat rood bloedverlies bij het plassen. Het zet dus niet door. Normaal zijn mijn menstruaties altijd in volle hevigheid aanwezig met de eerste twee dagen buikpijn. Nu heb ik last van mijn borsten, zwaar gevoel in mijn buik uitstralend naar mijn liezen toe. Ik maak me toch wel een beetje zorgen. Temeer omdat een vriendin mij waarschuwde over de verhoogde risico's van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap tijdens het gebruik van een spiraaltje. Maandag ga ik een test doen voor de zekerheid als mijn menstruatie nog niet door doorzet.

Geeft een test wel positief aan bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? En op welke (lichaams)tekens moet je dan letten?

Ik weet ik maak me wellicht zorgen voor niets, maar ik ken mijn lichaam niet op deze manier en het maakt me onzeker. Sorrie voor het lange verhaal. Alvast bedankt voor uw antwoord.

Gr. Nathalie

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:22:53 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com