search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Zwanger of niet ?

From: Anja (anonymous@obgyn.net)
Tue Jun 18 01:39:31 2002

Ik ben reeds enkele maanden gestopt met de pil met de bedoeling om zwanger te worden. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie dateert van 18 mei. Na 5 dagen zijn de bloedingen gestopt. 10 Dagen na het stoppen kwamen deze er terug lichtjes door en dit gedurende een 3-tal dagen. Sinds ik met mijn pil gestopt ben heb ik een cyclus van 29 dagen en als ik geen rekening moet houden met die tussentijdse bloedingen zou ik mijn regels vorige zondag t.t.z. 16 juni moeten gekregen hebben, dit is niet het geval. Vorige maand hebben wij niet geklust vermits ik toen anti-biotica heb moeten innemen (Rovamycine, naar verluid totaal onschadelijk tijden een eventuele zwangerschap). Bestaat er een kans op een eventuele zwangerschap ? Ik stel mezelf ook de vraag of de menstruatie direct stopt vanaf de eerste maand zwangerschap of niet, er zijn dokters die zeggen dat er veel vrouwen zijn die de eerste maand hun regels nog krijgen, klopt dit ? Als ik inderdaad blijk zwanger te zijn (en dit kan enkel als inderdaad mijn regels er van de eerste maand nog doorgekomen zijn) zou dit al moeten zijn vanaf mei.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:22:53 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com