search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

conisatie?

From: rinia (anonymous@obgyn.net)
Thu May 16 09:50:51 2002

ingewikkelde vraag wordt dit, zoek misschien medisch advies als wel ervaringsdeskundigen. In 2000 uitstrijkje gemaakt via gg&gd bij huisarts (ik ben nu 36) uitslag pap3A, doorgestuurd naar gynaecoloog 1. Kolpo uitslag cin1. Ze besloten niets te doen tot jaar daarop. Eind 2001 nieuw uitstrijkje laten maken pap3B, ernstig afwijkend cylindrisch epitheel. Kolpo gaf geen cin. Afwijkende cellen bleken dieper in de baarmoederhals te zitten. Voorstel lisbioptie (gyneacoloog 2). Ik zag dat niet zo zitten rond kerst en heb het vooruitgeschoven topt april dit jaar. Nieuw uitstrijkje laten maken pap3A dan nu maar bioplis voorafgaand een Kolpo omdat ik nogal wat vragen had over plek en procedure. Kolpo dus vandaag, met indien noodzakelijk lis er achter aan. Gynaecoloog 3(steeds een andere gyneacoloog dus) heeft kolpo gedaan, aangekleurd met azijnzuur, sprijdtang gebruikt, buitenkant ziet er mooi uit, binnenkant ja hier en daar een plekje, maar met lis kom ik er niet adviseerd een conisatie. Help 3 artsen zeggen allemaal iets anders, althans het advies neemt steeds grotere omvang van ingreep aan en ik weet het niet meer. Wat heeft een second upinion voor zin als ik nu al drie gyneacologen heb gezien. Misschien heeft iemand een advies

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:22:49 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com