search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Baarmoederverwijdering

From: Nannie (anonymous@obgyn.net)
Tue Apr 23 14:50:44 2002

Op 29 februari is mijn baarmoeder verwijderd vanwege een te snel groeien myoom boven op de baarmoeder.( leeftijd 50 jaar. Ik had absoluut geen klachten en dit is bij jaarlijkse controle ontdekt. Ik heb na de buikoperatie 48 uur in het ziekenhuis gelegen en sindsdien buikklachten. De eerste 4 weken een behoorlijke obstipatie en vreslijke buikpijn en nu afwisselend met diaree. Ik heb totaal geen eetlust en ben zo'n 10 kilo afgevallen. Na twee dagen eten moet ik een laxeermiddel nemen(lactylose)anders enorme buikkramp. Mijn Gynaecoloog zegt dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt maar onderneemt nog even geen actie. Hoe kom ik erachter wanneer de darm geraakt zou kunnen zijn en wat zijn hiervan de klachten. Hoe kan ik dit probleem oplossen want ik zou nu na 8 weken weer aan het werk willen gaan. Ben ook erg moe en geen uithoudingsvermogen maar dat lijkt mij normaal want ik eet bijna niets.( havermoutpap- olvarit-gemalen warme maaltijd- dieet blikjes). Graag een reactie of dit vaker voorkomt. Ik had eigenlijk verwacht na 4 weken weer te kunnen gaan werken! met vriendelijke groeten.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:22:47 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com