search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Bijna 6 weken zwanger en bloedverlies

From: Kitty (anonymous@obgyn.net)
Tue Apr 16 04:20:00 2002

Ik ben bijna 6 weken zwanger na een eerste Clomid-kuur. Mijn progesterongehalte 8 dagen na de eisprong was 14.9 en toen ik twee dagen overtijd was was het HCG 350. (ik weet niet of dit er toe doet maar ik zou graag weten of deze waarden OK zijn.) Vorige week maandag kreeg ik licht (roze) bloedverlies. Echt maar een 4-tal druppeltjes verspreid over een aantal dagen. Zaterdagnamiddag verloor ik ineens veel meer bloed. Vergelijkbaar met een lichte menstruatie maar zonder krampen. We hadden die ochtend voor het eerst sinds we weten van de zwangerschap seks gehad. Kan dat er iets mee te maken hebben ? Ik heb toen naar het ziekenhuis gebeld en mocht een echo laten maken. De gyn zei dat het vruchtzakje ongeveer 1 cm was maar er 'niet mooi rond' uitzag en ik deze zwangerschap dus waarschijnlijk als verloren moet beschouwen. Hij gaf me ook druppeltjes mee die ik moest nemen als ik krampen krijg (om de baarmoeder te laten samentrekken ?). Maar nu is het bloeden sinds zaterdagavond afgenomen en nu is het zelfs helemaal gestopt. Krampen heb ik nooit gehad. Ik heb eigenlijk helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, is dat een slecht teken ? Mijn temperatuur is nog steeds hoog (37.2°C). Ben nu een beetje radeloos en weet niet zo goed wat ik moet doen, wachten ? Dokter bellen ?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sat Aug 2 05:16:33 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com