search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

miskraam? of wat?

From: Esther (anonymous@obgyn.net)
Thu Jan 31 02:18:59 2002

23 december 2001 was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. 19 januari 2002 had ik een positieve test. precies een week later, op 26 januari begon ik te vloeien. niet heftig, voornamelijk op het wcpapier na het plassen. Zondag werd het vloeien wat heftiger, en smorgens een paar hele kleine stukjes, net als bij een menstruatie soms. Ook wat last van zeurderige buikpijn. Maandag werd het vloeien minder, en dinsdag verdween het. Gisteren (30 januari) heb ik een uitwendige echo gehad, maar daar was niets op te zien. degene die de echo uitvoerde zei dat er eigenlijk bijna nooit iets te zien is met 1 week overtijd? Verder voel ik me nog heel zwanger, gevoelige, vollere borsten, grotere donkere tepels, opgezette buik en ochtendmisselijkheid. Moet ik er nu vanuit gaan dat ik gewoon niet zwanger ben? Of kan het gewoon zijn dat de echo veel te vroeg was en daarom niets te zien was? ik ben geen "echte" stolsels verloren of is dat normaal als je nog maar 1 week overtijd bent? Ik word een beetje gek van mijn lijf en van de twijfel

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sat Aug 2 05:16:26 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com